Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ ΚΡΑΤΟΣ!

Αναδημοσίευση από το blog συναδέλφου φίλου από την Ελλάδα.

Με όποιον άνθρωπο μιλήσεις τούτες τις μέρες είτε βρίσκεται στο μετερίζι του αγώνα είτε του έχουν περάσει μέσα του την ήττα, δεν θα συναντήσεις τίποτε άλλο από τη βαθιά του αγανάκτηση για τα πρωτοφανέρωτα και βάρβαρα μέτρα της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.

Εξ αντανακλάσεως βλέπουμε και όλη αυτή την τιτάνια προσπάθεια των χειραγωγών του συστήματος, μεγαλοκαναλάρχες, κρατική τηλεόραση, εφημερίδες , περιοδικά , «γκαλοπολόγους», εξαγορασμένη διανόηση να αναλώνουν χιλιάδες ώρες για να μας πείσουν ότι εμείς φταίμε, ότι εμείς φάγαμε τα λεφτά, ότι εμείς υπερκαταναλώνουμε, ότι εμείς δημιουργήσαμε τα ελλείμματα, ότι εμείς με λίγα λόγια είμαστε λαός ανάδελφος, απολωλός πρόβατο στη μεγάλη καπιταλιστική οικογένεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια, καλοπληρωμένες πένες του συστήματος αναπαράγουν κάθε ηλιθιότητα ενταγμένη στην κυρίαρχη προπαγάνδα ακόμα και αν είναι αναπόδεικτη , ανιστόρητη ακόμα και παράλογη.

Σ’ αυτή την κατηγορία ανήκουν οι απόψεις που διαβάσαμε στην «Αλήθεια» (11/03/2010 στήλη Αληθινά) του Αντ. Πανούτσου ως αναδημοσίευση από τη “Sport Day”.

Ο άνθρωπος βέβαια παπαγαλίζει γνωστές σαπουνόφουσκες που λείαν προσφάτως μεγαλοκαθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας αναμασούσε στην τηλεόραση της ΝΕΤ, ως αιτίες της κρίσης και συγκεκριμένα, τις απέδιδε στο σοβιετικό μοντέλο ανάπτυξης του ελληνικού καπιταλισμού που ακολουθήθηκε όλα αυτά τα χρόνια. (!)

Θέλοντας να αποσείσουν τις ευθύνες της τάξης που ευλαβικά υπηρετούν, συνειδητά στρεβλώνουν και παραποιούν την κρατικομονοπωλιακή ρύθμιση της οικονομίας που εντατικά εφαρμόστηκε μετά την καπιταλιστική κρίση του 1929-30, γνωστό ως μοντέλο του Κέυνς και που προέβλεπε την ένταση της αστικής κρατικής παρέμβασης σε όλα τα επίπεδα και στην οικονομία και στην πολιτική και στην κοινωνική ασφάλιση-«κράτος πρόνοιας»- ώστε να αποσοβηθούν στο μέλλον οι κρίσεις του συστήματος, με το ρόλο του σοσιαλιστικού κράτους και ιδιαίτερα του κράτους στη Σοβιετική Ένωση.

Θέλουν να απαλλάξουν το ελληνικό καπιταλιστικό κράτος- μικρό ή μεγάλο δεν έχει καμία σημασία- από το γεγονός ότι είναι το κράτος των αστών, ότι είναι το κράτος των εφοπλιστών, των τραπεζιτών, των επιχειρηματιών, των χρηματιστών, το κράτος που δημιούργησε την «Ψωροκώσταινα», που μας οδήγησε στη Δικτατορία, που είχε τα λεφτά των ταμείων άτοκα στις τράπεζες για να καταληστεύονται, που έδινε τα δανεικά κι αγύριστα , που δημιουργούσε και δημιουργεί τα νέα τζάκια , τα υπερκέρδη και τα παράσιτα της αστικής τάξης με τα αμύθητα πλούτη τους. Ποιούν τη νύσσα όλα αυτά τα παπαγαλάκια για στοιχεία όπως:

• Την αύξηση, μέσα σε μια δεκαετία, κατά 350 δισ. ευρώ (!) του Ενεργητικού των τραπεζών, που από τα 233 δισ. το 2000 και τα 275 δισ. το 2004, εκτινάχτηκε το 2009 στα 579 δισ. ευρώ!

* Το γεγονός ότι οι ελληνικών συμφερόντων «οφ σορ» εταιρείες υπερβαίνουν τις 10.000 (!) και διακινούν ετησίως περί τα 500 δισ. Ευρώ
* Ότι οι καταθέσεις προθεσμίας των επιχειρήσεων και των ιδιωτών στις τράπεζες από 36 δισ. ευρώ το 2004 έφτασαν στα 136 δισ. ευρώ το Νοέμβρη του 2009. Εκείνες οι καταθέσεις δηλαδή που κατά τεκμήριο αφορούν σε μορφή κατάθεσης των πλουσιότερων κοινωνικά στρωμάτων, αυξήθηκαν σε μια πενταετία κατά 100 δισ. ευρώ (ποσοστό αύξησης 278%).
* Ότι η κυβέρνηση ανακοινώνει τη χρηματοδότηση με 10 δισ. ευρώ των μεγαλοεπιχειρηματιών μέσω του ΕΣΠΑ, με άλλα 7,2 δισ. ευρώ μέσω του Επενδυτικού Νόμου, με άλλα 6 δισ. ευρώ μέσω των περιβόητων «Συμπράξεων Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα», με άλλα 4 δισ. ευρώ που χαρίζονται για τις πληρωμές των ασφαλιστικών εισφορών που οφείλουν οι εργοδότες.
* Αποκρύπτουν ότι το επίσημο Ενεργητικό των μεγαλύτερων επιχειρήσεων στη χώρα έχει φτάσει στα 700 δισ. ευρώ.

Να μιλήσουμε όμως και για τη χλιδή τους;

* Ο Θοδ. και Γιάννα Αγγελοπούλου πούλησαν τη θαλαμηγό τους -που ήταν η καλύτερη στη χώρα- κι αγόρασαν ένα υπερσύγχρονο mega yacht μήκους 85,6 μέτρων κι αξίας 150 εκατομ. $. Ο εφοπλιστής Προκοπίου έχει παραγγείλει θαλαμηγό 106 μέτρων και αξίας πάνω από 100 εκατ.$. Ο Π. Δράγνης έχει κότερο 82 μέτρα. Έχει γραφτεί ότι η θαλαμηγός του Μελισσανίδη κοστίζει 65 εκ., του Κούστα 60 εκ., του Βαφειά το ίδιο κι ακολουθούν άλλοι με ακριβότερα κι άλλοι με φθηνότερα κότερα, όπως Κοπελούζος, Πατέρας, Τσάκος, Αλαφούζος, Δημ. Κωστόπουλος, Ρέστης, Βασιλάκης, Κοντομηνάς, Μαρινόπουλος κλπ. Ο Σπ. Λάτσης νοικιάζει την 117 μέτρων «Τurama», σε μη έχοντες κότερο επιχειρηματίες, αντί 90.000 € τη μέρα !
* Διακόσια είκοσι ιδιωτικά αεροπλάνα είναι καταγεγραμμένα στα ελληνικά νηολόγια (χώρια όσα είναι σε νηολόγια του εξωτερικού ). Η Μαρ. Λάτση έχει 3 ιδιωτικά τζετ (Boeing 757, Boeing 737 και Gulfstream IV), o Βγενόπουλος 2 (Cesna και Falcon 900), o M.Κυριακού ένα και καλό αξίας 50 εκ., ο Ρέστης ένα των 47 εκ., ο Κόκκαλης, ο Μελισσανίδης, ο Τσακίρης, ο Μαρινάκης, ο Θοδ. κι η Γ. Αγγελοπούλου και πολλοί άλλοι. Τα έξοδα συντήρησης ενός τέτοιου αεροσκάφους φτάνουν το χρόνο 1 με 1,5 εκατ. € !

Αφού λοιπόν οι παχυλές αυτές πένες έχουν θάψει όλα τα παραπάνω, ανερυθρίαστα εγκαλούν τους Έλληνες στον πρώτο πληθυντικό. Κοροϊδέψαμε, γράφουν, τους Ευρωπαίους , αλλά τώρα ήρθε η ώρα να τους πληρώσουμε ξανά αυτά που χρόνια μας «παρέχουν», ενώ σε όλες τις περιπτώσεις δικά μας είναι τα λεφτά. Και των πλαισίων στήριξης και των ΕΣΠΑ για τον απλούστατο λόγο ότι είναι τα κέρδη των ευρωπαίων καπιταλιστών από τον ελληνικό λαό που επανεπενδύονται για νέα κέρδη και νέα βάρη στις πλάτες του λαού μας. Τους έχουμε πληρώσει με το ξεχαρβάλωμα των αγροτών μας, με το ξεχαρβάλωμα της ντόπιας παραγωγής, με την απορρόφηση των προϊόντων τους.

Δυστυχώς όμως η «παπαρολογία» έχει διαδεχθεί τη δημοσιογραφία κι αυτό δε γίνεται ούτε από την αμορφωσιά κάποιων δημοσιογράφων ούτε από την άγνοια. Γίνεται στοχοπροσηλωμένα και εσκεμμένα! Νομίζουν ότι βρισκόμαστε στο 1989 που διατείνονταν το τέλος της ιστορίας και τη νίκη του καπιταλισμού!

Δυστυχώς γι αυτούς βρισκόμαστε στο 2010, το καπιταλιστικό «αμπαλάζ» έχει πλέον φθαρεί ανεπανόρθωτα και το ιστορικό αύριο αρχίζει να συσσωρεύει δυνάμεις για νέες ιστορικές γέννες. Οι «Πανούτσοι», οι κυβερνήσεις τους και τα αφεντικά τους, από τώρα έχουν καταταχθεί μέσα στο ιστορικό γίγνεσθαι στην όχθη της τροχοπέδης, καλό θα είναι να προσέξουν κάποιοι φίλοι των τοπικών μέσων να διαλέξουν και να διαλέγουν σωστά, πριν μιλήσουν για «βαθιές» αναλύσεις, αν μη τι άλλο για τη δική τους εύφημο ιστορική μνεία, ειδικώς και γενικώς.

ΜΑΡΚΟΣ ΣΚΟΥΦΑΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: