Τόσο οι αντιδράσεις όσο και οι δηλώσεις γύρω από το θέμα που προέκυψε με τη λειτουργία εναλλακτικού σχολείου σε χώρο του Παγκυπρίου Γυμνασίου, θυμίζουν το «δεν είμαστε ρατσιστές αλλά…». «Το θέμα δεν ήταν να τους ρίξουμε στον Καιάδα. Το ζήτημα ήταν να απομακρυνθούν από το σχολείο τους, να στηριχθούν και στη συνέχεια να επανενταχθούν», δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Δημήτρης Ταλιαδώρος. Τις ίδιες περίπου δηλώσεις έκανε κι η διευθύντρια του σχολείου.
Το νόημα, με λίγα λόγια, είναι: να γίνει το πρόγραμμα που αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας, αλλά όχι σε υποστατικά του δικού μας σχολείου. Οπουδήποτε αλλού, μακριά από εμάς. Κι όχι επειδή δεν θέλουμε κοντά μας παιδιά με προβληματική συμπεριφορά που χρήζουν βοήθειας, αλλά γιατί τα λυπόμαστε. Τι θα γίνει όταν στις 28 Οκτωβρίου τα «κανονικά» παιδιά θα παρελαύνουν και τα «απροσάρμοστα» θα ακούνε τα τύμπανα; «Τι ψυχολογία θα έχουν», αναρωτήθηκε ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ. Η δε διευθύντρια του σχολείου συγκινήθηκε, όπως δήλωσε, από την «αυθόρμητη» εκδήλωση των μαθητών, οι οποίοι βγήκαν έξω από τις τάξεις διαμαρτυρόμενοι. «Μας συγκίνησε και μας εξέπληξε η στάση των μαθητών μας. Είχαν έγνοια τα άλλα παιδιά, τα οποία θα βρίσκονται σε εκείνο τον χώρο πίσω από τον τοίχο που θα τα χωρίζει από το υπόλοιπο σχολείο. Μας έλεγαν ότι αυτά τα παιδιά θα ακούνε τις φιλαρμονικές, τις δραστηριότητες αλλά θα είναι εκεί απομονωμένα. Ρωτούσαν ποια θα είναι η ψυχολογία τους;», ανέφερε η κ. Μορφή και πρόσθεσε ότι η πρόταση των μαθητών ήταν να προσφερθεί ένας άλλος χώρος για τους παραβατικούς μαθητές μέσα στην φύση.
Μέσα στην φύση λοιπόν, όχι στον Καιάδα ή κάποια άλλη χαράδρα, αλλά μακριά από κάθε σχολική μονάδα ώστε να μην ακούν τα τύμπανα των παρελάσεων και να νοιώθουν μειονεκτικά. Μέσα στη φύση, γιατί σε όποιο σχολείο κι αν μεταφερθεί η μονάδα θα υπάρξει αμέσως «αυθόρμητη» αντίδραση. Από μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, συνδικαλιστές, περίοικους, απόφοιτους και όσους δεν θέλουν να ριχτούν μαθητές στον Καιάδα, αλλά…
Κάπως έτσι ήχησαν και για την υπουργό Παιδείας τα τύμπανα του πολέμου. Η οποία ενδεχομένως να πίστεψε πως η δημοφιλία που έχαιρε μέχρι σήμερα θα της επέτρεπε να εισάξει ένα καινούριο πρόγραμμα στο εκπαιδευτικό σύστημα. Βασισμένη στο ότι τα σχολικά κτήρια δεν ανήκουν στον εκάστοτε διευθυντή, ο οποίος κατά τον κοινό νου περαστικός είναι από την κάθε σχολική μονάδα, δεν ενημέρωσε τη διευθύντρια γραπτώς και με βούλα για την πρόθεση της να χρησιμοποιήσει χώρο του Παγκυπρίου. Το οποίο Παγκύπριο έτσι κι αλλιώς κανείς δεν αγγίζει χωρίς να προκληθεί πανικός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου